• Ett par polarpad kostar 229 kr inkl moms
  • Frakt inom Sverige  DHL Servicepoint / 65 kr inkl moms / sändning (Gäller ej återförsäljare).

 

Du beställer Polarpad enkelt genom att Maila din beställning på polarprod@gmail.com eller ring på 064042002

Du kan även kontakta någon av våra återförsäljare.

  


 

Information om leveransvillkor och betalningssätt etc.

-Alla priser på försäljning  Polarpad, inkluderar moms.

Polarprod reserverar sig för prisändringar, slutförsäljning och eventuella faktafel som kan finnas på vår sida eller i våra annonser.

Hur levereras mina och betalas mina  varor?

Till privat person  skickar din beställning med DHL Service point. Du får ett sms / mail om det närbelägna utlämningsställe där du kan hämta dina varor, Vid brevavisering tillkommer en avgift på fn 9 kr + moms 

Tillsammans med dina varor ligger din följesedel, fakturan kommer vanligtvist på mailen om du mailat oss din beställning med 10 dagars kredit från faktura datumet. Kolla din " Skräppost" om du inte erhållit en faktura. 

Vid fakturering görs en sedvanlig kreditprövning  med  kännedomskopia.

 

Outhämtad paket  debiteras med en avgift på fn 175kr inkl moms + fraktkostnaden .

Normal leveranstid är 2-4 arbetsdagar på varor som finns i lager.

 

 

REKLAMATION OCH RETUR

Vid reklamation av vara ta kontakt med oss omgående via telefon eller e-post.

 Polarprod AB ersätter med en ny vara mot att du återsänder den trasiga i sin helhet eller delar .

 Fraktkostnaden vid byte av produkt står du själv för. Kontakta oss så snart som möjligt, dock senast inom 14 dagar för att få returen / reklamationen godkänd.

Skicka tillbaka varan i det skick den mottogs åtföljd av en skade- eller felanmälan

Fraktkostnaden till Polarprod AB står du för.

Vi står sedan för frakten ut till dig.

Fyll i orsaken till returen/reklamationen på fakturans baksida! Det är mycket viktigt att denna procedur följs, om inte återsänds returen obehandlad.

Spara ditt inlämningskvitto - tänk på att du ansvarar för returförsändelse!

 

Ångerrätt

Enligt Svensk lag om distanshandel / e-handel har man rätt som kund att ångra ett köp senast 14 dagar efter du erhållit varan. För att ångerrätten ska gälla får:

- Produterna får inte vara använda,   samt förpackning får inte vara bruten..

- Du får själv stå för returfrakten till oss, samt våra kostnader vi haft i samband med leverans till dig.

* Spara ditt inlämningskvitto - tänk på att du ansvarar för returförsändelse!

För mer information om Ångerrätt samt reklamations finner du på Konsumentverkets hemsida